AdEval

Az AdEval™ bármely médiumban megjelenő sikeres és hatékony promóciós megjelenés kidolgozására szolgáló előzetes teszt, amely a promóciótervezés valamennyi fázisában bevethető.

Az AdEval™ kvalitatív és kvantitatív elemeket kombinál a promóció hatásainak mérése és optimalizálására. Különös figyelmet kapnak a márkára irányuló emóciók és érzelmek, amelyek a promóciós siker és  növekedés fontos mozgatórugói.

A biztonságos döntést a jelenleg  már több, mint 400 000 megkérdezésen alapuló egyedi eredményből álló mérési benchmarkunk garantálja. Könnyen megragadható, és a potenciális kampányeredményt már bizonyítottan előre jelezni képes KPI –t adunk Önnek.

Az AdEval™ valamennyi promóciós eszköz bármely fejlesztési szakaszban bevethető, hogy az optimalizálás időben kivitelezhető lehessen.

Írjon nekünk!

Kantar Hoffmann
+36 1 267 4744


info@kantar-hoffmann.hu

Innováció és Termékfejlesztés

Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.

Tovább »

Márka & Kommunikáció

A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.

Tovább »

Fogyasztó / Munkavállaló / Hírnév CER

Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.

Tovább »

Kereskedelmi kutatások

A Kantar TNS széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.

Tovább »