Concept eValuate

A Concept eValuate™ a szinte kutatás nélkül is sikerbiztos koncepciók mellett olyan ötleteket és koncepciókat is reálisan értékel, amelyeknek még esetleg nem jött el az ideje vagy egyelőre még nem feltétlenül piacérettek.

A hagyományos koncepciótesztek csak a nagyon magas valószínűségű, kutatás nélkül is biztos befutónak látszó sikerkoncepciókat értékelik magasra. Az innovatív és szokatlan ötleteket gyakran  elutasítja, mivel a tipikus fogyasztók ezeket még nem tudják összekapcsolni a mai életvitelükkel.

A Concept eValuate™ ezért mindig tartalmazza az olyan „korai vásárlók” (early adopters) visszajelzéseinek elemzését is, akik nyitott és  kísérletezést kedvelő fogyasztói csoportot alkotnak. Amennyiben a tipikus fogyasztók esetében megbukik egy koncepció, de a „korai vásárlók” mégis pozitívan értékelik, akkor elképzelhető, hogy összességében egy jövőbeli növekedési potenciállal rendelkező koncepciónk van.

Kifejlesztettük egy olyan konzisztens és hiteles innovációs index készletet az innovációs folyam (innovation journey) kvantitatív eszközei számára, amelyet globális innovációs adatbázisunk hitelesít. Ez több mint 60 000 esetet ölel fel.

A Concept eValuate™ 60 országban, 55 kategóriában és több mint 200 alkategóriában bizonyított már sikeresen. Ahol csak lehetséges, ott online végezzük a Concept eValuate™ projekteket, a résztvevőknek pedig legfeljebb 6 koncepciót mutatunk be, egymást követő sorrendben. A szekvenciális felépítés keretein belül egy saját fejlesztésű és kalibrálású algoritmus segítségével kvázi-monadikus értékekké alakítjuk át a válaszokat Ez egyszerre biztosít hiteles teszteredményeket és nagyfokú hatékonyságot is. A tesztelésbe bevonható koncepciók száma nem korlátozott, a Concept eValuate™ ugyanúgy működik egyetlen koncepció esetében is, mint egy 50 vagy több koncepciót vizsgáló projekt esetében.

Írjon nekünk!

Kantar Hoffmann
+36 1 267 4744


info@kantar-hoffmann.hu

Innováció és Termékfejlesztés

Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.

Tovább »

Márka & Kommunikáció

A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.

Tovább »

Fogyasztó / Munkavállaló / Hírnév CER

Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.

Tovább »

Kereskedelmi kutatások

A Kantar TNS széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.

Tovább »