Márka & Kommunikáció

A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.

AdEval
Az AdEval™ egy, valamennyi médiumban megjelenő sikeres és hatékony promóciós megjelenés kidolgozására szolgáló előzetes teszt, amely a promóciótervezés valamennyi fázisában bevethető.

AdEffect
Az AdEffect™ a megvalósult kreatív- és médiateljesítmény mérésére és optimalizációs tanácsadásra szolgáló utólagos teszt. Az AdEffect™ tracking (nyomon követés) részévé is tehető.

Márka-teljesítmény optimalizálás (BPO)
A BPO egy intelligens tracking-rendszer, amely megragadja a vásárlói döntési folyamatok mögöttes mozgatórugóit.

Kapcsolati teljesítmény optimalizálás (CPO)
A CPO™ az integrált marketing stratégiai mérési és irányítási eszköze, amely a teljes marketingélményt felöleli.

Conversion Model
A Conversion Model a márkaválasztásnál tanúsított, ma érzékelhető vevői magatartást vizsgálja, és előrejelzést ad a jövőbeli magatartásról.

NeedScope-rendszer
A Needscope™ a márkapozícionálásra és vevői igények szegmentálására szolgáló holisztikus eszköz. Akár több országon is átívelő konzisztens márkamenedzsment alapjául is szolgálhat.

Írjon nekünk!

Kantar Hoffmann
+36 1 267 4744


info@kantar-hoffmann.hu

Innováció és Termékfejlesztés

Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.

Tovább »

Fogyasztó / Munkavállaló / Hírnév CER

Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.

Tovább »

Kereskedelmi kutatások

A Kantar TNS széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.

Tovább »