Márka-teljesítmény optimalizálás (BPO)

A BPO egy intelligens tracking-rendszer, amely megragadja a vásárlói döntési folyamatok mögöttes mozgatórugóit.

A BPO révén az elérhető legjobb információ nyerhető az adott piac aktuális helyzetéről, a hosszadalmas kérdőívezés és az azzal járó magas költségek nélkül. Értékeli a márkaválasztás kritikus tényezőit, és megragadja a vásárlói döntési folyamatok mögöttes mozgatórugóit.

A BPO a maga rugalmas és moduláris megközelítésével a leglényegesebb piaci folyamatokra összpontosít, és az Ön igényeinek megfelelő adatbázist állít elő a piaci növekedés precíz és pontos tervezése érdekében.

Írjon nekünk!

Kantar Hoffmann
+36 1 267 4744


info@kantar-hoffmann.hu

Innováció és Termékfejlesztés

Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.

Tovább »

Márka & Kommunikáció

A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.

Tovább »

Fogyasztó / Munkavállaló / Hírnév CER

Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.

Tovább »

Kereskedelmi kutatások

A Kantar TNS széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.

Tovább »