MATRIX™

A Matrix TM módszertan az innovációs folyamatban rejlő bizonytalansági tényezőt képes minimalizálni, éppen a folyamat elején, amikor erre a legnagyobb szükség van. A Matrix segítségével ügyfeleink teljes betekintést kapnak a célpiacukról, a növekedési lehetőségek kijelölése és méretének meghatározása által, aminek segítségével pontosan előre tervezhetik az innováció útját.

A szokásos általános, ad hoc megközelítésekkel szemben a Matrix módszertan szisztematikusan keresi és találja meg a növekedés lehetőségeit.  Minden egyes magas prioritású lehetőségre részletesen meghatározzuk a siker tényezőit és felvázoljuk a fejlesztési folyamat lépéseit.  Új termékek kifejlesztésére éppen olyan alkalmas a Matrix, mint már piacon lévők továbbfejlesztésére.

A Matrix módszertant használó ügyfeleink az innovációs folyamat elején elcsípve a lehetőségeket az iparági átlaghoz képest több, mint hatszoros hatékonysággal tudták javítani sikerességüket.

Írjon nekünk!

Kantar Hoffmann
+36 1 267 4744


info@kantar-hoffmann.hu

Innováció és Termékfejlesztés

Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.

Tovább »

Márka & Kommunikáció

A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.

Tovább »

Fogyasztó / Munkavállaló / Hírnév CER

Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.

Tovább »

Kereskedelmi kutatások

A Kantar TNS széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.

Tovább »