NeedScope-rendszer

A Needscope™ márkapozícionálásra és a vevői igények szegmentálására szolgáló holisztikus eszköz. Alapjául szolgálhat akár több országon átívelő konzisztens márkamenedzsmentnek is.

A Needscopeaz igényes márkamenedzsment számára biztosít keretet, amelyen belül elvégezhető a márkapozícionálás,  portfólió-struktúrálás vagy a piacszegmentálás is. Nemzetközileg hitelesített eszköztára képes hitelesen beazonosítani azokat az érzelmi szempontokat  is, amelyek befolyásolják a fogyasztók viszonyát az egyes kategóriákhoz illetve márkákhoz.

A NeedScope™ alkalmas kvalitatív és kvantitatív megközelítés számára egyaránt.. Adott piacra vagy kategóriára történő alkalmazását követően még jó szolgáltatot tesz későbbi reklám- és termékfejlesztésekkor is. A Needscope keretrendszerét használva az újabb termékeknek vagy reklámanyagoknak a márkapozícionálásra kifejtett hatása előre láthatóvá válik.

További információt itt talál.

Írjon nekünk!

Kantar Hoffmann
+36 1 267 4744


info@kantar-hoffmann.hu

Innováció és Termékfejlesztés

Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.

Tovább »

Márka & Kommunikáció

A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.

Tovább »

Fogyasztó / Munkavállaló / Hírnév CER

Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.

Tovább »

Kereskedelmi kutatások

A Kantar TNS széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.

Tovább »