TRI*M™

TRI*M™ (Measure, Manage, Monitor) a világszerte vezető vevőmegtartást mérő és stakeholder-menedzsment rendszer.

A TRI*M™ a releváns érintett csoportok felméréséből nyert információknak a vállalati döntési folyamatokba történő átültetését szolgálja. Valamennyi iparág vállalatvezetését támogatja a helyes prioritási sorrend felállításában és meghatározza a különböző célcsoportokkal fenntartott kapcsolat optimalizálásához vezető út igazodási pontjait.

A TRI*M™ a következő területeken alkalmazható:

•    vevőmegtartás (elégedettség és hűség);

•    munkatársak elkötelezettsége (elégedettség, motiváció, elkötelezettség);

•    belső szolgáltatásminőség (belső vevői kapcsolatok – részlegek együttműködése);

•    vállalati hírnév (az olyan különböző érintett csoportok általi elismertség védelme és fokozása, mint az üzletfelek, tulajdonosok, média, stb.);

 

A vevők megkötésére irányuló tevékenységek eszköztárába tartozik például a benchmarkingra és kontrollingra használt kulcsmutató, a már meglévő vevői kapcsolatfajták típusok szerinti osztályozása, az intézkedések végrehajtására és priorizálására szolgáló eszköz, valamint a versenytársakkal való közvetlen összehasonlításra szolgáló eszköz.

Írjon nekünk!

Kantar Hoffmann
+36 1 267 4744


info@kantar-hoffmann.hu

Innováció és Termékfejlesztés

Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.

Tovább »

Márka & Kommunikáció

A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.

Tovább »

Fogyasztó / Munkavállaló / Hírnév CER

Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.

Tovább »

Kereskedelmi kutatások

A Kantar TNS széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.

Tovább »