Kantar TNS Global offices

A Kantar Hoffmann kutatási partnerként támogatja a WWF céljait.
Kantar Hoffmann supports WWF goals in research partnership.

Este foci?

Akár az otthonunkban, akár egy vendéglátóhelyen, vagy nyári estén a szabad ég alatt egy óriáskivetítőn követjük figyelemmel a futballmérkőzéseket, sokak számára a meccsnézés kihagyhatatlan kelléke a sör is...(részletekért kattintson a címre)

A futballkedvelők táborát vizsgálva a TGI adatokból kiderül, hogy míg az intenzív étterem látogatók körében a különböző sörmárkák mellett népszerű a cider és az ízesített sörök fogyasztása, ezzel szemben az intenzív söröző látogató foci rajongók körében a sörökhöz jobban fogynak az égetett szeszesital márkák.

A sörözés bizony könnyen meghozza az ember étvágyát. A meccset otthonról tévén követők 23%-a rendel ételt házhoz, 56%-a fogyaszt előszeretettel chipseket.

A sport és a sör szeretete boldoggá tesz, ez tudományosan alátámasztott tény. A TGI kutatás eredményeiből az is kiderül, hogy futball iránt érdeklődő alkohol fogyasztók 55%-a, a szabadidejükben futballozók 58%-a ért egyet azzal az állítással, hogy „Szeretem élvezni az életet”.

« Vissza

Írjon nekünk!
 

Perjés Tamás

+36 20 214 7466
 


tamas.perjes@kantar-hoffmann.hu

WDBA2

WDBA2A teljes TGI adatbázis a WDBA2 nevű szoftveren keresztül érhető el. Lehetőség van arra is, hogy igény esetén részelemzéseket készítsünk az adatokból.

Tovább »

TGI szegmentációk

A TGI fogyasztási státusz háztartási státuszt mér, azaz a háztartás minden tagját egyazon csoportba sorolja be a háztartás főkeresőjének jellemzői a háztartás jövedelmi és vagyoni helyzete alapján.

Tovább »