Kantar TNS Global offices

A Kantar Hoffmann kutatási partnerként támogatja a WWF céljait.
Kantar Hoffmann supports WWF goals in research partnership.

NetShop

Mindennapjaink során kezünkben van az a döntés, hogy a hagyományos boltokban, vagy inkább online felületeken keresztül vásárolunk. 

A legtöbb felület könnyű eligazodást biztosít, így szinte már minden korosztály szívesen választja a vásárlás ezen módját. A 20-49 éves korosztály 64%-a gondolja úgy, hogy az internetes vásárlás könnyebbé teszi az életét.

Bár vannak termékek, melyek esetében még mindig sokan részesítik előnyben a személyes beszerzést, ilyenek például a ruházati termékek, de egyre többen bonyolítják online rendeléssel is.

A rohanó hétköznapokban, de főleg ünnepek alkalmával egyre kevesebben szeretnek üzletről-üzletre bóklászni, hogy minden szükséges dolgot beszerezzenek időben.

Az online vásárlási szolgáltatások terjedésével, a vásárlói élmény fokozásával várhatóan az online felületen vásárlók száma tovább fog növekedni.

« Vissza

Írjon nekünk!
 

Perjés Tamás

+36 20 214 7466
 


tamas.perjes@kantar-hoffmann.hu

WDBA2

WDBA2A teljes TGI adatbázis a WDBA2 nevű szoftveren keresztül érhető el. Lehetőség van arra is, hogy igény esetén részelemzéseket készítsünk az adatokból.

Tovább »

TGI szegmentációk

A TGI fogyasztási státusz háztartási státuszt mér, azaz a háztartás minden tagját egyazon csoportba sorolja be a háztartás főkeresőjének jellemzői a háztartás jövedelmi és vagyoni helyzete alapján.

Tovább »