Kantar TNS Global offices

A Kantar Hoffmann kutatási partnerként támogatja a WWF céljait.
Kantar Hoffmann supports WWF goals in research partnership.

Söröm az öröm

A sör sokak számára kedvelt ital, hisz ma már szinte mindenki talál kedvére való típust, a kézműves sörözők, a különböző sörfesztiválok pedig reneszánszukat élik.

A sörgyártás egészen az időszámítás előtti időkig nyúlik vissza: már az ókori egyiptomiak is elkezdték sörtökéletesítés művészetét. A sör amellett, hogy igazán népszerű ital, még pozitív hatásokkal is bír: jelentős mennyiségű ásványi anyagot és vitamint is tartalmaz.

Talán nem is olyan meglepő, hogy sörök legnépszerűbbike sörfogyasztók* között a világos sör (72,4%), a női fogyasztók fele (53,4%), a férfiaknak pedig több, mint háromnegyede (78,4%) fogyasztja ezt a típusú sört. A gyümölcsös sörök szintén közkedveltnek számítanak a sörívók között. Arra a kérdésre, hogy melyik nem képviselői adják a gyümölcs ízesítésű sörök fogyasztóinak nagyobb részét, a voksolók döntő többsége a nőkre szavazott (64%) és igazuk is volt. A gyümölcsös sört fogyasztók 51%-a hölgy, 49%-a pedig férfi.

A sör igazán jó választás bizonyulhat egy nehéz nap végén, baráti beszélgetés vagy valamilyen sportesemény mellé, persze csak mértékkel fogyasszuk! :)

 

*az elmúlt 12 hónapban fogyasztott sört

Forrás: TGI

« Vissza

Írjon nekünk!
 

Perjés Tamás

+36 20 214 7466
 


tamas.perjes@kantar-hoffmann.hu

WDBA2

WDBA2A teljes TGI adatbázis a WDBA2 nevű szoftveren keresztül érhető el. Lehetőség van arra is, hogy igény esetén részelemzéseket készítsünk az adatokból.

Tovább »

TGI szegmentációk

A TGI fogyasztási státusz háztartási státuszt mér, azaz a háztartás minden tagját egyazon csoportba sorolja be a háztartás főkeresőjének jellemzői a háztartás jövedelmi és vagyoni helyzete alapján.

Tovább »