TGI

Gyorsan van szükséged piackutatási adatokra? – Akkor bátran keress fel minket, mert a TGI kutatássorozat eredményeivel gyorsan és pontosan megismerheted a fogyasztóidat, a versenytársaid fogyasztóit, a kategóriahasználóidat, valamint azt is, milyen szegmensekkel írhatod le őket.

Azt is megtudhatod a TGI-ból, hol érdemes hirdetned, azaz milyen médiakommunikációs mix-et használj, hogy a célcsoportodat tűpontosan elérd. Segít Neked olyan kommunikációs üzenetet megalkotni, amelyekkel hatékonyan tudod megszólítani őket, hogy valóban odafigyeljenek rád és a cégedre.

Gyors eredmény

A TGI kutatás a világ legjelentősebb szindikált nemzetközi fogyasztói felmérése. Magyarországon ez egy olyan nagymintás (14000 fő/év) kvantitatív kutatássorozat, amelynek idősoros eredményei segítenek abban, hogy a marketingstratégiát adatvezérelten tervezhesd.

Nem kell hónapokat várnod a kutatási eredményekre, mert a terepmunka folyamatos, és a TGI-szoftver segítségével már aznap használhatod az eredményeket. Ezáltal azonnal beépítheted a kutatási insightokat a stratégiádba.

Nemcsak szociodemográfiai ismérvek mentén ismerheted meg a fogyasztókat, hanem megtudhatod például azt is, milyen attitűdökkel, szokásokkal, életstílussal rendelkeznek.

Szokások feltérképezése

A TGI kutatás egyforrású adatbázis, amely azt jelenti, hogy minden egyes kérdezettről tudni lehet azokat a tulajdonságait, szokásait, amiket általában külön kutatásokban vizsgálnak a kutatók. Ez azért jó, mert például a fogyasztói szokások összekapcsolhatóak attitűdökkel, életstílussal vagy a céged/márkád számára lényeges más tulajdonságokkal.

Az adatok töretlen láncolatát nyújtja, amely visszanyúlik egészen a létrehozásáig. Ez azt jelenti, hogy sok termék, márka, szolgáltatás és média esetén idősoros, ún. trend-adat állítható elő egészen 1998-ig visszamenőleg és a múltbéli trendek ismeretének segítségével a jövőbeli trendek pontosabban megjósolhatóak.

A kutatás szakmai hitelét nem csupán ügyfeleink elégedettsége, de nemzetközi audit is bizonyítja.

Milyen területeket vizsgálunk?

Termékkategóriák, márkahasználat

  • Élelmiszer
  • Háztartási cikkek
  • Gyógyszerek
  • Gyógytermékek
  • Kozmetika
  • Testápolási termékek
  • Italok
  • Édességek
  • Dohányáruk
  • Autó-motor
  • Ruházkodás
  • Vásárlás
  • Pénzügyi szolgáltatások
  • Tartós fogyasztási cikkek
45%

Média

  • Sajtóolvasás, érdeklődés
  • Rádióhallgatás
  • Rádió
  • Zene
  • TV-nézés, csatornák, TV-műsorok
  • Internethasználat
  • Moziba járás
  • Outdoor észlelés
  • Indoor észlelés
25%

Életstílus

  • Divat
  • Reklám
  • Vásárlás
  • Média
  • Szabadidő
  • Pénzügy
  • Kultúra
  • Munka
  • Család
  • Egészség
20%

Szabad-idő el-töltése

  • Kultúra
  • Nyaralás
  • Üdülés
  • Sport
  • Italozó, kávéház, étterem látogatása
10%

Hogyan készül a TGI
Magyarországon?

A TGI adatfelvétele együttesen zajlik a Nemzeti Olvasottság Kutatással (NOK) 2021 januárjától. Ennek az előnye az, hogy a TGI a sajtóolvasottsági, valamint a NOK fogyasztási és életstílus adatokkal együttesen érhető el megrendelőink számára.

Minta

  • magyarul beszélő
  • magyarországi lakhellyel rendelkező
  • 16-75 éves

Reprezentativitás

  • nem
  • kor
  • iskolai végzettség
  • régió
  • település

Esetszám

  • TGI: 14 000 fő
  • NOK: 20 000 fő

Kérdezés módja

  • CAWI, folyamatos

TGI adatokat szeretnél?

Ehhez többféle módon és formában hozzájuthatsz. Lehetőség van azonnali adatvásárlásra, de testreszabott, egyedi elemzések megrendelésére is.

Tovább a TGI SHOP-ra

A TGI története

1969

A Target Group Index (TGI) Nagy-Britanniából indult el. Manapság már hat kontinens több mint 65 országában készítik.

1998

A TGI megjelenik Magyarországon. Ez a Kantar Media jogvédett terméke.

2015

A TGI előállítását és hazai értékesítését a Kantar Media-val kötött licensz-megállapodás alapján 2015 márciusától a Kantar Hoffmann végzi.

Tudtad?

A TGI adatokat a WBDA2 szoftverben érheted el. Jelenleg 450 aktív szoftverfelhasználó dolgozik a TGI adatokkal.

Bővebben a WBDA2-ről