Az AdEffect™ csupán egyetlen méréssel elemzi a kreatív ötletből és a megvalósított médiastratégiából álló kombinációt. Megismerhetjük az egyes médiumokban mérhető tényleges kontaktok nagyságát, illetve megtudhatjuk, hogy milyen médiamix vezethetett volna a maximális hatáshoz. Így láthatóvá válnak a médiumok közötti szinergiák, illetve az, hogy mindezek mekkora mértékben járultak hozzá a kampány sikeréhez. Így egy módosított médiamix által a kulcsindikátorokra mért lehetséges hatások is mérhetővé válnak.
Az AdEffect™ márka-tracking keretein belül is bevethető.
Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.
Tovább »A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.
Tovább »Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.
Tovább »A Kantar széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.
Tovább »