Az AdEval™ kvalitatív és kvantitatív elemeket kombinál a promóció hatásainak mérése és optimalizálására. Különös figyelmet kapnak a márkára irányuló emóciók és érzelmek, amelyek a promóciós siker és növekedés fontos mozgatórugói.
A biztonságos döntést a jelenleg már több, mint 400 000 megkérdezésen alapuló egyedi eredményből álló mérési benchmarkunk garantálja. Könnyen megragadható, és a potenciális kampányeredményt már bizonyítottan előre jelezni képes KPI –t adunk Önnek.
Az AdEval™ valamennyi promóciós eszköz bármely fejlesztési szakaszban bevethető, hogy az optimalizálás időben kivitelezhető lehessen.
Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.
Tovább »A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.
Tovább »Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.
Tovább »A Kantar széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.
Tovább »