A Conversion Model a márkaválasztásra ható mindkét döntő befolyásolási tényezőt értékeli. Egyik a fogyasztóknak a márkával kapcsolatos érzéseit takarja. Ugyanennyire jelentős azonban a valódi piaci helyzet, vagyis az olyan szituatív tényezők, mint az ár és a hozzáférhetőség.
A Conversion Model jelenleg az egyetlen olyan megoldás a piacon, amely valós személy-specifikus viselkedési adatokkal rendelkezik és olyan mutatószámokat állít elő, amelyek a ténylegesen várható fogyasztói magatartást képesek előre jelezni. A Conversion modell segítségével a kategóriára vonatkozó részletes insight-ot is kap, és megismerheti az újabb vevők megnyerésének és a korábbi vevők visszaszerzésének esélyeit is.
Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.
Tovább »A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.
Tovább »Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.
Tovább »A Kantar széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.
Tovább »