A MATRIX™ révén célzott ötletgenerálást és koncepcióalkotást megalapozó részletes piaci elemzésre tehet szert.
SuperGroup
Ötletgenerálás: Ügyféltől érkező csapatok és kreatív fogyasztók részvételével zajló, ötletgenerálásra és koncepcióalkotásra irányuló kétnapos műhelymunka.
Koncepciók priorizálása: A Concept eValuate™ az egyértelmű sikerkoncepciók mellett olyan ötleteket és koncepciókat is figyelembe vesz, amelyeknek még nem jött el az ideje és egyelőre még nem feltétlenül piacérettek.
Koncepció- és termékoptimalizálás: A Product eValuate™ egy, a Concept eValuate™ előnyeit a termékélményre kiterjesztő koncepció–termék teszt. A koncepció és a termék illeszkedése áll a kutatás középpontjában.
A Launch eValuate olyan modern tesztpiaci szimuláció, amely figyelembe veszi a szóbeszédet (word-of-mouth), a POS hatékonyságát, valamint a konkrét disztribúciós stratégiákat is.
ValueManager
A Value ManagerR™ az árazási stratégiák és a termékmix optimalizálására szolgáló módszer- és tanácsadási csomag.
A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.
Tovább »Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.
Tovább »A Kantar széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.
Tovább »