Célunk, hogy a kereskedelmi láncokat, kereskedő cégeket és a márkák tulajdonosait egyaránt ellássuk információval a vásárlók magatartásáról, stratégiájáról, a kereskedelmi környezethez való alkalmazkodásáról. Ehhez a klasszikus kutatási eszközökön túlmenően egyaránt alkamazzuk a legmodernebb digitális és elektronikai eszközöket, kvalitatív és kvantitatív megfigyelési eljárásokat, on-site kutatási módszereket is. Szívesen állunk rendelkezésre tapasztalatainkkal, javaslatainkkal.
Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.
Tovább »A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.
Tovább »Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.
Tovább »