A BPO révén az elérhető legjobb információ nyerhető az adott piac aktuális helyzetéről, a hosszadalmas kérdőívezés és az azzal járó magas költségek nélkül. Értékeli a márkaválasztás kritikus tényezőit, és megragadja a vásárlói döntési folyamatok mögöttes mozgatórugóit.
A BPO a maga rugalmas és moduláris megközelítésével a leglényegesebb piaci folyamatokra összpontosít, és az Ön igényeinek megfelelő adatbázist állít elő a piaci növekedés precíz és pontos tervezése érdekében.
Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.
Tovább »A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.
Tovább »Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.
Tovább »A Kantar széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.
Tovább »