A szokásos általános, ad hoc megközelítésekkel szemben a Matrix módszertan szisztematikusan keresi és találja meg a növekedés lehetőségeit. Minden egyes magas prioritású lehetőségre részletesen meghatározzuk a siker tényezőit és felvázoljuk a fejlesztési folyamat lépéseit. Új termékek kifejlesztésére éppen olyan alkalmas a Matrix, mint már piacon lévők továbbfejlesztésére.
A Matrix módszertant használó ügyfeleink az innovációs folyamat elején elcsípve a lehetőségeket az iparági átlaghoz képest több, mint hatszoros hatékonysággal tudták javítani sikerességüket.
Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.
Tovább »A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.
Tovább »Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.
Tovább »A Kantar széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.
Tovább »