A Needscope™ az igényes márkamenedzsment számára biztosít keretet, amelyen belül elvégezhető a márkapozícionálás, portfólió-struktúrálás vagy a piacszegmentálás is. Nemzetközileg hitelesített eszköztára képes hitelesen beazonosítani azokat az érzelmi szempontokat is, amelyek befolyásolják a fogyasztók viszonyát az egyes kategóriákhoz illetve márkákhoz.
A NeedScope™ alkalmas kvalitatív és kvantitatív megközelítés számára egyaránt.. Adott piacra vagy kategóriára történő alkalmazását követően még jó szolgáltatot tesz későbbi reklám- és termékfejlesztésekkor is. A Needscope keretrendszerét használva az újabb termékeknek vagy reklámanyagoknak a márkapozícionálásra kifejtett hatása előre láthatóvá válik.
További információt itt talál.
Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.
Tovább »A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.
Tovább »Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.
Tovább »A Kantar széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.
Tovább »