A TRI*M™ a releváns érintett csoportok felméréséből nyert információknak a vállalati döntési folyamatokba történő átültetését szolgálja. Valamennyi iparág vállalatvezetését támogatja a helyes prioritási sorrend felállításában és meghatározza a különböző célcsoportokkal fenntartott kapcsolat optimalizálásához vezető út igazodási pontjait.
A TRI*M™ a következő területeken alkalmazható:
• vevőmegtartás (elégedettség és hűség);
• munkatársak elkötelezettsége (elégedettség, motiváció, elkötelezettség);
• belső szolgáltatásminőség (belső vevői kapcsolatok – részlegek együttműködése);
• vállalati hírnév (az olyan különböző érintett csoportok általi elismertség védelme és fokozása, mint az üzletfelek, tulajdonosok, média, stb.);
A vevők megkötésére irányuló tevékenységek eszköztárába tartozik például a benchmarkingra és kontrollingra használt kulcsmutató, a már meglévő vevői kapcsolatfajták típusok szerinti osztályozása, az intézkedések végrehajtására és priorizálására szolgáló eszköz, valamint a versenytársakkal való közvetlen összehasonlításra szolgáló eszköz.
Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.
Tovább »A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.
Tovább »Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.
Tovább »A Kantar széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.
Tovább »