A kvalitatív piackutatás klasszikusainak számító csoportos beszélgetések vagy mélyinterjúk mellett – további, évtizedes fejlesztések során kifinomodott, kizárólagos Kantar üzleti megoldásokat és projektív eszközöket is kínálunk ügyfeleinknek. Főszabály szerint minden egyes projektet egyedileg bírálunk el abból a szempontból, hogy a kutatási céljait melyik módszerrel tudjuk a lehető legmegfelelőbben elérni. Az optimális eredmények elérésével kapcsolatosan kérjen tanácsot szakértőinktől!

Kvalitatív módszereket felölelő portfóliónk
A kvalitatív piackutatás klasszikusai:
Fókuszcsoportos beszélgetések
Interaktív beszélgetés egy tapasztalt kutatásvezető közreműködésével, amely így a fejlesztések és értékelések jó fórumául szolgál, valamint a kreatív légkörön, spontaneitáson és a sokféleségen keresztül feltárja a különböző véleményeket is.
Mélyinterjúk
Nyugodt légkörben, stúdió vagy otthoni helyszínen tartott egyéni, páros vagy triád interjúk, melyek révén mély információk nyerhetőek, csoport-torzítási hatás nélkül. Különösen alkalmas erős társadalmi elvárások által befolyásolt, fokozottan bizalmas, illetve nagyon összetett témák esetében.
SmartView
A SmartView egy olyan innovatív online platform, amely segítségével gyorsan, egyszerűen betekintést nyerhetünk a fogyasztók mindennapjaiba, és mélyebben megérthetjük mozgatórugóikat.
A film megtekintéséhez kattintson ide.
Etnográfiai kutatás
Az fogyasztók – üzletfelek - célcsoportok megfigyelésére természetes élőkörnyezetükben kerül sor. Ide tartoznak az „in-home” interjúk, az „accompanied shopping” (elkísért vásárlás) vagy az életvilág-kutatások (naplók, kollázsok, fényképes dokumentációk). Az etnográfiai kutatásoknak számtalan formája, megoldása létezik, személyes és digitális eszközök kombinálásával.
Szemiotikai kutatás
A Szemiotika a jelek tudománya, amely arra épül, hogy a szélesen értelmezett kultúrát egyfajta lenyomatnak tekinti. A kultúrát, amelyben élünk érdemes úgy nézni, mint az emberek és az őket körülvevő dolgok kapcsolatának jeleit. Ez a megközelítés az emberek megkérdezése helyett az általuk a világban hátrahagyott illetve a tömegkultúra által ’ottfelejtett” nyomokból tárja fel és jelzi előre a trendeket, a változás irányát. Egy kávécsésze formája, festése, mérete, anyaga stb megmutatja, milyen egy adott pillanatban az emberek viszonya pl. a kávéhoz. A szemiotika nem megkérdezi az embereket, hogy mit gondolnak, merre megy a világ, hanem körülnéz a környezetükben és az alapján von le következtetéseket róla. Képzett szakembereink számos területen tudják ezt a nálunk még az üzleti világban csak ritkán alkalmazott módszert a növekedés szolgálatába állítani.
Kantar TNS márkázott megoldások:
NeedScope™
A márkapozícionálás és a vevői igények szegmentálásának különleges, világszínvonalú eszköze.
SuperGroup™
Ügyféltől érkező csapatok és a marketing munka igényeire speciálisan kiképzett, különlegesen kreatív fogyasztók részvételével zajló, ötletgenerálásra és koncepcióalkotásra irányuló 1-2 napos műhelymunka, amely képes izgalmas, innovatív, friss ötleteket hozni az ügyfél igényeinek megoldására, pl. termékötletek, pozicionálisi vagy kommunikációs ötletek, egyedi probléma megoldás
SuperClinic™
Koncepciók folyamatos, az egyik csoportról a másikra, az előzőek által tanultakat folyamatosan beépítő értékelése és optimalizálása, kreatív fogyasztók és ügyfelek bevonásával
Insightment™
Kielégítetlen fogyasztói igények rendszerezett és strukturált feltérképezése a releváns fogyasztói insight-okon keresztül, félnapos, az ügyfél részvételével zajló workshop formájában.
Online Forum
Online fórumon történő interaktív eszmecsere, szakértői moderálás bevonásával. A társadalmi elvárások itt háttérbe szorulhatnak és az anonimitás révén lehetségessé válik a nehezebb témák vagy nehezebben elérhető célcsoportok kezelése is.
Koncepcióírás
A koncepció a fogyasztóknak szóló új információk (pl. új termékek, márkapozícionálás, csomagolás illetve szolgáltatás-ötletek) olyan leírása, amely egy szabványosított struktúrát követ. Segítünk Önnek nyerő, a továbbiakban formai hibákon el nem vérző koncepciók kialakításában!