Kantar TNS Global offices

A Kantar Hoffmann kutatási partnerként támogatja a WWF céljait.
Kantar Hoffmann supports WWF goals in research partnership.

Álljunk meg egy teára!

Beköszöntött az igazi tél, ilyenkor kevés dolog esik jobban egy bögre forró teánál. Szerencsére megannyi válfaját ismerjük: fekete, zöld, gyógy... De melyik a legnépszerűbb? Mikor terjedt el? Ezekre a kérdésekre keressük a választ az alábbiakban.

A tea a Távol-Keletről, Kínából származik, ahol már az ókorban is ismerték ezt az italt. Európában azonban csak a kora újkorban terjedt el, egy holland kereskedőflottának köszönhetően. Kontinensünkön a tea legnagyobb piacává Anglia vált, ennek köszönhetően pedig a brit hétköznapok szerves részét képezte a délutáni teázás.

A 18-75 évesek körében a filteres teák közül gyümölcsös ízesítésű fekete tea mutatkozik a legnépszerűbbnek (36,2%), a sorban a sima fekete tea követi (21,5%), a harmadik legnépszerűbbnek pedig a valódi gyümölcs tea bizonyult (13,3%).

Mára már bizonyított, hogy az egyes teaféléknek sok-sok kedvező élettani hatása van. Ezért érdemes kitapasztalni kire milyen hatással vannak az adott italok, hisz ezzel nem veszíthetünk, legrosszabb esetben is csak halmozzuk az élvezeteket tea formájában. :-)

Forrás: TGI

« Vissza

Írjon nekünk!
 

Perjés Tamás

+36 20 214 7466
 


tamas.perjes@kantar-hoffmann.hu

WDBA2

WDBA2A teljes TGI adatbázis a WDBA2 nevű szoftveren keresztül érhető el. Lehetőség van arra is, hogy igény esetén részelemzéseket készítsünk az adatokból.

Tovább »

TGI szegmentációk

A TGI fogyasztási státusz háztartási státuszt mér, azaz a háztartás minden tagját egyazon csoportba sorolja be a háztartás főkeresőjének jellemzői a háztartás jövedelmi és vagyoni helyzete alapján.

Tovább »