Kantar TNS Global offices

A Kantar Hoffmann kutatási partnerként támogatja a WWF céljait.
Kantar Hoffmann supports WWF goals in research partnership.

Csokimánia

Montezuma azték uralkodó szerint a csokoládé az istenek itala, így nem csoda, hogy még a fogyókúrázók sem tudnak ellenállni neki.

A 15-75 éves lakosság kétharmada (69%) fogyasztott csokoládét táblás, szelet vagy desszert formájában. Az nem meglepő, hogy a magukat édesszájúnak vallók körében még kedveltebb a csokoládéfogyasztás (78%), de az már igen, hogy a többiek sem tartják távol magukat e változatos formában fogyasztható édességtől: a nem édesszájúak 61%-a evett csokit az elmúlt 12 hónap során. A két csoport közti különbség inkább a fogyasztás gyakoriságában követhető nyomon.

A lényegében folyamatosan fogyókúrázók sem képesek teljes önmegtartóztatásra – már csak azért sem, hiszen 57%-uk vallja édesszájúnak magát. Körükben inkább a szeletes csokoládék népszerűek (53%), de táblás formában sem vetik meg (50%) a fogyasztását.

További érdekességeket talál a 15-75 éves lakosságról a TGI legfrissebb adatbázisában.

« Vissza

Írjon nekünk!
 

Perjés Tamás

+36 20 214 7466
 


tamas.perjes@kantar-hoffmann.hu

WDBA2

WDBA2A teljes TGI adatbázis a WDBA2 nevű szoftveren keresztül érhető el. Lehetőség van arra is, hogy igény esetén részelemzéseket készítsünk az adatokból.

Tovább »

TGI szegmentációk

A TGI fogyasztási státusz háztartási státuszt mér, azaz a háztartás minden tagját egyazon csoportba sorolja be a háztartás főkeresőjének jellemzői a háztartás jövedelmi és vagyoni helyzete alapján.

Tovább »