Kantar TNS Global offices

A Kantar Hoffmann kutatási partnerként támogatja a WWF céljait.
Kantar Hoffmann supports WWF goals in research partnership.

Hány még a harminckettő

„Hány még a harminckettő?” Kérdezi Mátyás király Benedek Elek meséjében

November a fogászat hónapja, ez jó lehetőség arra, hogy fogainkkal is törődjünk.
Érdemes figyelni az országos kampány eseményeit, s részt venni a szűrővizsgálaton, ezzel megelőzni a nagyobb bajt.
A TGI adatbázis szerint a 15-75 év közötti lakosság 36%-a vett részt fogorvosi kontrollvizsgálaton az elmúlt 2 évben. A rendszeres és alapos fogmosáshoz a fogkefék és fogkrémek széles választéka áll rendelkezésünkre. A fogkefék esetében a magyar lakosság döntő többsége a hagyományos fogkefét preferálja, az elektromos fogkefe használat 10% körül mozog.
A fogkrémek közül a fehérítő fogkrémek a legnépszerűbbek, ezt követi az érzékeny fogakra való termék.
Az öreg szántóvető válasza: „Alig fityeg tizenkettő”.
Sajnos az európai országok között nem állunk jó helyen a szájhigiénia tekintetében, nálunk az európai átlagnál magasabb a foghiány, a szuvas fogak száma, az ínygyulladás előfordulása, illetve szájüregi daganatok száma.

« Vissza

Írjon nekünk!
 

Perjés Tamás

+36 20 214 7466
 


tamas.perjes@kantar-hoffmann.hu

WDBA2

WDBA2A teljes TGI adatbázis a WDBA2 nevű szoftveren keresztül érhető el. Lehetőség van arra is, hogy igény esetén részelemzéseket készítsünk az adatokból.

Tovább »

TGI szegmentációk

A TGI fogyasztási státusz háztartási státuszt mér, azaz a háztartás minden tagját egyazon csoportba sorolja be a háztartás főkeresőjének jellemzői a háztartás jövedelmi és vagyoni helyzete alapján.

Tovább »