Média és marketing trendek és jóslatok - 2021

A tavalyi kivételes év mindannyiunk számára nagy kihívást jelentett. A Kantar – a világ vezető adat, insight és konzultációs ügynöksége – elkészített egy olyan összegző anyagot, amely az előttünk álló év legfontosabbnak tartott, a médiával, kommunikációval és marketinggel kapcsolatos trendjeit, változásait és várakozásait mutatja be.

 

A tanulmányt az alábbi linkre kattintva töltheti le:

Média és marketing trendek és jóslatok - 2021

 

« Vissza

Írjon nekünk!
 

Perjés Tamás

+36 20 214 7466
 


tamas.perjes@kantar-hoffmann.hu

WDBA2

WDBA2A teljes TGI adatbázis a WDBA2 nevű szoftveren keresztül érhető el. Lehetőség van arra is, hogy igény esetén részelemzéseket készítsünk az adatokból.

Tovább »

TGI szegmentációk

A TGI fogyasztási státusz háztartási státuszt mér, azaz a háztartás minden tagját egyazon csoportba sorolja be a háztartás főkeresőjének jellemzői a háztartás jövedelmi és vagyoni helyzete alapján.

Tovább »