Mindennapjaink során kezünkben van az a döntés, hogy a hagyományos boltokban, vagy inkább online felületeken keresztül vásárolunk.
A legtöbb felület könnyű eligazodást biztosít, így szinte már minden korosztály szívesen választja a vásárlás ezen módját. A 20-49 éves korosztály 64%-a gondolja úgy, hogy az internetes vásárlás könnyebbé teszi az életét.
Bár vannak termékek, melyek esetében még mindig sokan részesítik előnyben a személyes beszerzést, ilyenek például a ruházati termékek, de egyre többen bonyolítják online rendeléssel is.
A rohanó hétköznapokban, de főleg ünnepek alkalmával egyre kevesebben szeretnek üzletről-üzletre bóklászni, hogy minden szükséges dolgot beszerezzenek időben.
Az online vásárlási szolgáltatások terjedésével, a vásárlói élmény fokozásával várhatóan az online felületen vásárlók száma tovább fog növekedni.
A TGI fogyasztási státusz háztartási státuszt mér, azaz a háztartás minden tagját egyazon csoportba sorolja be a háztartás főkeresőjének jellemzői a háztartás jövedelmi és vagyoni helyzete alapján.
Tovább »