Kantar TNS Global offices

A Kantar Hoffmann kutatási partnerként támogatja a WWF céljait.
Kantar Hoffmann supports WWF goals in research partnership.

Rágó

Egy boltban az utolsó dolgok egyike, amire rápillantunk, a rágógumik polcai. Almás, epres, meggyes, kólás, mentás, citrus, dinnyés, banán, szedres – hatalmas a választék. De vajon kik rágóznak a legtöbbet?

A 15-49 évesek fele fogyasztott rágót az elmúlt egy évben és igen gyakran, hiszen 64%-uk hetente többször, akár naponta rágózik. Összességében e korosztály 31%-a rágódik ilyen gyakorisággal. A legfiatalabbak (15-19 évesek) 44%-a rágózik hetente többször. Ugyanakkor az 50 év felettiek csupán ötöde fogyasztott rágógumit az elmúlt 12 hónapban, és mindössze 11%-uk hetente többször.

További érdekességeket tudhat meg a 15-75 éves lakosság fogyasztásáról a TGI legfrissebb adatbázisából.

« Vissza

Írjon nekünk!
 

Perjés Tamás

+36 20 214 7466
 


tamas.perjes@kantar-hoffmann.hu

WDBA2

WDBA2A teljes TGI adatbázis a WDBA2 nevű szoftveren keresztül érhető el. Lehetőség van arra is, hogy igény esetén részelemzéseket készítsünk az adatokból.

Tovább »

TGI szegmentációk

A TGI fogyasztási státusz háztartási státuszt mér, azaz a háztartás minden tagját egyazon csoportba sorolja be a háztartás főkeresőjének jellemzői a háztartás jövedelmi és vagyoni helyzete alapján.

Tovább »