Kantar TNS Global offices

A Kantar Hoffmann kutatási partnerként támogatja a WWF céljait.
Kantar Hoffmann supports WWF goals in research partnership.

Sajtoljunk!

A sajt története több ezer évre nyúlik vissza. A felfedezése a legenda szerint véletlennek és egy arab nomádnak köszönhető. Európában azonban csak a középkorban terjedtek el a sajtgyártás különböző módozatai. Így hát nem is csoda, hogy manapság rengeteg sajttípus közül választhatunk.

A lakosság körében a legkedveltebb a kemény és félkemény (68%) sajtok tartoznak. Ezt követik a kockasajtok, amelyet minden második ember fogyasztott az elmúlt évben. A füstölt (38%)  és a lap-, ömlesztett sajtok (32%) már kevésbé népszerűek. A legkevésbé  kedveltek közé pedig a fehér penészes (21% ) és a különleges (16%) sajtok tartoznak.

Ahogy az adatok is mutatják a különleges sajtok kevésbé örvendenek népszerűségnek, de a sajtok széles skálájának köszönhetően mindenki megtalálhatja a saját ízléséhez illő sajtot.

« Vissza

Írjon nekünk!
 

Perjés Tamás

+36 20 214 7466
 


tamas.perjes@kantar-hoffmann.hu

WDBA2

WDBA2A teljes TGI adatbázis a WDBA2 nevű szoftveren keresztül érhető el. Lehetőség van arra is, hogy igény esetén részelemzéseket készítsünk az adatokból.

Tovább »

TGI szegmentációk

A TGI fogyasztási státusz háztartási státuszt mér, azaz a háztartás minden tagját egyazon csoportba sorolja be a háztartás főkeresőjének jellemzői a háztartás jövedelmi és vagyoni helyzete alapján.

Tovább »