A következő kérdezési módok állnak rendelkezésre a Kantar Hoffmann eszközeivel:
- Személyes kérdezés, Face to Face (számítógéppel, táblagéppel, esetenként papíron);
- telefonos felmérés (CATI);
- online felmérés (CAWI illetve mobil online felmérés).
Megfelelő mintavétellel (kvótás eljárás vagy véletlen mintavétel) előre meghatározott alapsokaságra vonatkozóan nagymértékben reprezentatív eredmények érhetők el. A kvantitatív piackutatás segítségével tehát igen alacsony hibahatár melletti mintavétel eredményeire alapuló érvényes megállapítások tehetők, például egy meghatározott márka imázsát, egyes reklámkampányok ismertségét vagy újabb termékötleteknek a mindenkori célcsoport általi elfogadottságát mérve.
Területek:
CAPI - Computer Assisted Personal Interviewing (számítógéppel támogatott személyes interjú):
- interjúztatóinkat és felmérésre használt notebook-jainkat optimálisan osztjuk el az ország valamennyi régiója között;
- célirányosan képzett kérdezőbiztosokkal dolgozunk;
- rendszeres minőségellenőrzés biztosítja az adatok megbízhatóságát;
- adatok állandó hozzáférhetősége biztosított;
- megfelelő szűrés, rotáció és automatikus valószínűségi ellenőrzések adta biztonság és magas minőség;
- in-home, stúdió (CLT), POS, önállóan kitöltendő „interjúk” („CASI”), B2B-felmérések esetében alkalmazható.
-
CATI - Computer Assisted Telephone Interviewing (számítógéppel támogatott telefonos interjú)
- korszerű, nagyteljesítményű, szakmai felügyelők által vezetett telefonstúdió;
- kérdezők képzett és tapasztalt csapata;
- belehallgatásos ellenőrzés és automatikus tárcsázás révén megvalósuló magas minőség és nagyfokú objektivitás;
- a „random-last-digit”-módszer és a mobiltelefonos kapcsolatfelvétel révén megvalósuló magas fokú reprezentativitás;
- személyes eligazítás valamennyi projekt vonatkozásában, valamint ügyféloldali részvételi lehetőség az eligazításon és az interjúk lebonyolításában is.
CAWI - Computer Assisted Web Interviewing (számítógéppel támogatott webes interjú)
- hatékony, időtakarékos és alacsonyabb költségű felmérési eszköz;
- hozzáférési felületek, ügyféladatbázisok, ügyfél által meghatározott, zárt célcsoportok alkalmazása;
- műszakilag és tartalmilag a mobileszközökre / okostelefonokra optimalizált kérdőívekkel végzett mobil-kutatás;
- a kérdőív önállóan kitöltendő jellegéből eredő korlátokkal.
P&P - (Paper & Pencil Interviews – papír és ceruza interjúk)
- egész Magyarországon rendelkezésre álló, képzett kérdezői hálózat;
- reprezentatív kvóta-meghatározáson és szúrópróbaszerűen végrehajtott utólagos telefonos ellenőrzésen alapuló minőségbiztosítás;